Setkání foodblogerů v Chefparade

Oldo,

po našem nedávném hodinovém rozhovoru na téma změny mého blogu jsem se rozhodla, že budu recepty psát pro tebe. Tomu bude odpovídat styl psaní, který se bude zřejmě lišit od běžného, ale doufám, že mu přijdeš na chuť.

Po delší době jsem také upravila seznam odkazů Kam dále? Přidala jsem pár odkazů na blogy, které teď sleduji, doufám, že se ti budou také líbit. Jsou to hlavně blogy a odkazy na Popečeníčko, Z ghetta blog Maškrtnica a Foodies Club VŠE, s jejichž autorkami jsem se minulou neděli osobně setkala při prvním setkání foodblogerů v Chefparade.

K této akci jsem se poprvé dostala přes odkaz na stránkách Chefparade a váhala, zda se přihlásit. Asi po čtrnácti dnech jsem zjistila, že v e-mailové schránce k blogu se mi válí pozvánka. Holt jsem si řekla, že zatnu zuby a půjdu to zkusit. Vždyť mottem je: Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se. Jak víš, jsem tele a je pro mě problém vymyslet recept jen tak z fleku a to byl v podstatě úkol, který nás tam měl čekat. Ještě jsem netušila, že si budu nadávat, co jsem si to na sebe vymyslela. :-)

Na setkání jsem dorazila asi o 15 minut dříve, abych se stihla rozkoukat. Zřejmě takový nápad mělo víc lidí a tak když jsem se tam objevila, bylo tam už asi 10 lidí. Posadila jsem se, dostala Welcome Drink a čekala na zahájení. Většina lidí po příchodu začala vytahovat foťáky a já se proklínala, že jsem si nevzala ten tvůj, ale jen mobil. Sešlo se nás celkem 17.

Po úvodní řeči Terezy Sychrové, která byla patronkou tohoto setkání, nám představila tajné ingredience: celé kuře, špenát, červená čočka, šalotka, polníček, řepa, víno, med, hořčice, pepř, sůl, zeleninový vývar, máslo, olivový olej, bazalka a tymián. Na přípravu jídla byl vymezený čas 1 hodina 40 minut. Rozdělili jsme se do 4 skupin, vzali jsme si zástěry a šlo se vařit. Až z fotek jsem potom poznala, že jsem měla asi půl doby zástěru obráceně. Hanbou bych se propadla. :-)

Byla jsem ve skupině s Julkou, Janou, Verčou a Janou. Cítila jsem se tam jako tichý pozorovatel, protože jsem si připadala, že mám v hlavě naprosto vymeteno a nenapadalo mě zhola nic. :-) Proto jsem sledovala, jak vymýšlejí holky a konečně viděla i jiné foodblogerky v akci. Z několika návrhů nakonec vzniklo pečené kuřecí stehno v marinádě z hořčice, medu a olivového oleje a teplý salát z brambor, špenátu a pečené červené řepy. Nakonec jsme skončily na krásném druhém místě.

Díky této akci vím, že potřebuji opravdu hodně zapracovat na své kreativitě a vymýšlení receptů. Také jsem poznala výbornou skupinu lidí, které baví vaření a pečení. Doufám, že se setkáme zase na nějaké akci a já poznám i zbytek lidí, které jsem nestihla. :-)

Za fotografie naší skupiny a vítězného týmu děkuji panu Jakubovi Stadlerovi z Instinktu.


27.10.13