Blondies s čokoládou a třešněmi





Oldo, 
měla jsem strašnou chuť na třešně a tak jsem koupila úžasné tmavé křupky.Vždycky si vzpomenu, jak jsem je u babičky jedla rovnou ze stromu a užívala si prázdniny. :-)
S tvojí alergií na všechno možné ovoce bude bezpečnější je jíst tepelně upravené. Blondies tu mám jen jedny a jsou naprosto výborné, jen poněkud sladké. Připravila jsem tedy další tentokrát s čokoládou a třešněmi. Jen největší nuda je to vypeckovávání. Člověk potom vypadá, jak masový vrah :-) Jde to ale přežít, vždycky je tam můžeš dát i s peckami. :-)

Na plech 18x23 cm potřebuješ:
  • 1/3 hrnku rozpuštěného másla (asi 70g)
  • 3/4 hrnku cukru
  • 1 lžičku vanilkového extraktu
  • 1 vejce
  • 3/4 hrnku hladké celozrnné mouky
  • špetku soli
  • 1/2 hrnku čokolády nasekané na kousky
  • 1 1/2 hrnku vypeckovaných třešní
Předehřej troubu na 170°C. Plech vymaž olejem a vylož pečícím papírem.
Metličkou promíchej máslo a cukr. Přidej vejce a vanilkový extrakt a opět promíchej. Přisyp mouku a zase promíchej, pozor abys těsto nepřemíchal, bylo by po upečení tuhé. Pomocí stěrky nakonec vmíchej čokoládu a třešně. Směs nalij na plech a stěrkou uhlaď.
Peč 35 minut. Nech zcela vychladnou před nakrájením a podávej nejlépe se šlehačkou, aby zjemnila sladkost a chuť.
Skladuj v uzavíratelné nádobě v lednici až jeden týden. Můžeš je také zamrazit až na 3 měsíce.
Málo komu ale asi tak dlouho vydrží :-)

13.7.14